Betingelser for leje af lokaler

Husregler/orden i forbindelse med leje af lokale til dåbs- og bryllupsreceptioner

 

  • Ved leje af lokalerne skal nøglen hentes på Eriksmindevej 20 2670 Greve hos kordegn eller administrationschef og afleveres samme sted eller efter nærmere aftale.
  • Lokalerne skal afleveres i opryddet og rengjort stand, inventar skal stå som ved modtagelsen, ved manglende, utilstrækkelig eller for sent afleveret lokaler vil en ekstra udgift til oprydning/rengøring/ ekstra leje blive faktureret med kr. 350, - pr påbegyndt time.
  • Klaveret må ikke benyttes eller flyttes på. Det øvrige inventar skal i videst muligt omfang blive i lokalerne.
  • Køkkenet og tilhørende maskiner må kun betjenes af personer med kendskab til arbejdet med disse eller efter instruktion fra kirkens personale.
  • Køkkenet er et anretter køkken og må derfor ikke benyttes til madlavning, og skal deles med kirkens øvrige personale. Kirkens behov for brugen af køleskab skal respekteres.
  • Affald skal lægges i den på grunden opstillede container, lægges emballage fra drikkevare (glas, dåser, flasker etc.) i affaldscontaineren, faktureres et gebyr på kr. 1.500, - for affaldssautering. Medbragte glas, dåser, flasker etc. bortskaffer lejer egenhændigt.
  • Lokalerne forlades til aftalt tid dog senest klokken 18:00 opryddet og rengjort, alle vinduer lukkes med hasper, alt lys slukkes, alle udvendige døre aflåses.
  • Toilet, puslerum og fællesgangarealer skal være brugbar for alle og skal anses for værende offentlig tilgængelig. Adgang til præsteværelse skal holdes fri samt arealet neden for køkkenet (nordre ende) er ikke en del af det lejede, da det anses for personalets arbejdets område. Personalets anvisninger skal efterleves. Alle døre skal holdes frie.
  • Parkering kan kun finde sted på parkeringspladsen og må ikke finde sted mellem bygningerne på arealet, af og pålæsning er dog tilladt. Dette er af hensyn til brandmyndighederne, desuden må der ikke opstilles borde og stole udendørs, ophold udendørs er begrænset til rygning og skal foregå i respekt for omkring liggende naboer.
  • Svigt i teknik eller alvorlige uheld skal omgående meldes til administrationschefen.
  • Ved overtrædelse af denne husorden vil menighedsrådet opkræve erstatning efter kirkeudvalgets skøn.
  • Opstår utilsigtede skader, eller opdages en mangel noteres det på bagsiden af af lejekontrakten.

 

For spørgsmål, kontakt administrationschef Axel Rewitz tlf. 2145 5860